"Kto zabrał mój ser?" to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu.
Co sprawiło, że gośći od wielu tygodni na pierwszych miejscach i listach bestsellerów tak poczytnych pism jak: The New York Times, Wall Street Journal, USA Today. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu:jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce - "to nieprawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi."
"Kto zabrał mój ser?" S.Jognosona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma TIME Walter Kirn nazwał ją "literacką podwaliną Nowej Ekonomii". Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, Hardford Insurance, IBM, Time-Warner, US Army, Xerox i wiele innych.
Sprzedała się, jak dotychczas, w niewiarygodnym, łącznym nakładzie 5 000 000 egzemplarzy.
Ta książka jest prostą i łatwą do odczytania mapą, której możemy użyć szukając drogi wiodącej nas do rozwiązania osobistych problemów związanych ze zmianami w naszym życiu
Michael Morley
wiceprezes
EASTMAN KODAK